30 Ιουν 2010

Θέλεις να γνωριστούμε? Αν ναι, κάνε το τεστ!




Το παρόν blog ανοίγοντας τα φτερά του από το site της Athens Voice προς την πλατφόρμα του blogspot άφησε πίσω του μερικούς παλιούς αναγνώστες, ενώ άνοιξε την πόρτα του σε πολλούς καινούργιους. Για να δούμε τι σχέση έχεις με τον phantom, το blog του, και την παράνοια που τον δέρνει, απάντησε με ειλικρίνεια στις παρακάτω ερωτήσεις. Κάνε το τεστ και βοήθησέ με να σε γνωρίσω καλύτερα, να μάθω τους κρυφούς σου πόθους και τις μύχιες σκέψεις σου. Επιπλέον απαντώντας στις ερωτήσεις, αν είσαι παλιός αναγνώστης μπορείς να τσεκάρεις πόσο φανατικός είσαι, ενώ αν είσαι καινούργιος θα ανακαλύψεις αν ταιριάζεις ή όχι με την ιδιοσυγκρασία του phantom.

Πάρε βαθιά ανάσα γιατί 10 ερωτήσεις σε περιμένουν. Εγώ ρωτάω εσύ απαντάς, μόνο αυτος είναι ο κανόνας. Ready, steady, go!


1. Πώς ανακάλυψες αυτό το blog?

α. Τυχαία από Google/Yahoo.

β. Ακολούθησα link από άλλο blog.

γ. Μου το πρότεινε κάποιος/α φίλος/η.

δ. Έψαχνα στο google ένα ιατρικό θέμα, με οδήγησε τυχαία στο blog σου κι από τότε κόλλησα.

ε. Είμαι κορίτσι κι έψαχνα στο google φοιτητές ιατρικής για γνωριμία.

στ. Είμαι αγόρι κι έψαχνα στο google φοιτητές ιατρικής για γνωριμία.

ζ. Είμαι παρανοϊκός δολοφόνος κι έψαχνα στο google φοιτητές να τεμαχίσω-βιάσω-σιγοβράσω μπας και σταματήσουν οι φωνές.

η. Εσύ με έπρηξες να μπω να σε διαβάσω, fucking pathetic loser!


2. Τι βρίσκεις πιο ενδιαφέρον στα κείμενά μου?

α. Τις ιστορίες σου από τα νοσοκομεία.

β. Τα αστεία σου ποστ.

γ. Το πηγαίο, δηκτικό, ακομπλεξάριστο χιούμορ σου, την κριτική σου σκέψη και την ευαίσθητη ψυχή σου.

δ. Το πόσο loser μπορεί να είναι κάποιος για να κάθεται να γράφει όλη του τη ζωή σε ένα blog, αντί να βγει έξω να γνωρίσει καναν άνθρωπο.

ε. Έχω περιέργεια αν θα πάρεις ποτέ το πτυχίο.

στ. Περιμένω να ανεβάσεις φωτογραφία με μαγιό.

ζ. Δε διαβάζω τα κείμενά σου, διαβάζω μόνο τα ανώνυμα σχόλια στα οποία σε βρίζουν.

η. Δε διαβάζω τα κείμενα σου, κοιτάζω μόνο τις φωτογραφίες και αυνανίζομαι.


3. Πώς φαντάζεσαι την εξωτερική μου εμφάνιση?

α. Από τις φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει κατά καιρούς στο blog σου, αν και με κρυμμένο πρόσωπο φαίνεσαι φυσιολογικός.

β. Σέξι, γυμνασμένο φοιτητή με λάγνα μάτια, θεληματικό πηγούνι, αλαβάστρινους κοιλιακούς και μεγάλο φούσκωμα στο παντελόνι σου.

γ. Τόφαλο, με κόκκινο καμένο πρόσωπο από τη ραδιενέργεια της οθόνης μπροστά από την οποία βρίσκεσαι όλη μέρα, μπυροκοιλιά και φαρδιά βρώμικα ρούχα γεμάτα από λεκέδες πίτσας και αναψυκτικών.

δ. Αδύνατο, άτριχο, με κολλητά see-through μπλουζάκια, φουλάρια, στενά σορτσάκια, ανταύγειες στο μαλλί, ψιλή φωνή, ευλύγιστη μέση και «σπασμένο» καρπό να λες φράσεις όπως: «Τζους μωρή τζαζλή», «Σκίιιιστε» ή «Αυτό το ροζ μπουστάκι, δε κάνει τα ματάκια μου τα ζουμπουρλούδικα να φαίνονται μούρλια?», κι εκτός από το πισί να κάθεσαι όλη μέρα στην τηλεόραση να βλέπεις επαναλήψεις Sex and the City.

ε. Έχω ανακαλύψει το λογαριασμό σου στο facebook και σε έχω κάνει add, οπότε ξέρω πώς είσαι.

στ. Έχω κάνει hack στον υπολογιστή σου και σου έχω κλέψει όλες σου τις φωτογραφίες και τα βίντεο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον βρήκα σε ένα προσωπικό σου video με την ονομασία «xxx-oh-no-I-thought-she-was-a-woman!.mpeg».

ζ. Σε παρακολουθώ αυτή τη στιγμή με τα κιάλια μου.


4. Πώς θα περιέγραφες τη δική σου εξωτερική σου εμφάνιση?

α. Νορμάλ, είμαι ένας φυσιολογικός άνθρωπος.

β. Μελαχρινή. (βασικά δεν είμαι, αλλά έχεις πει ότι σ’αρέσουν)

γ. Σέξυ, γυμνασμένη ξανθιά με πλούσιο στήθος, φουσκωτά χείλη και πεταχτό κώλο. Δεν είμαι καμιά πουτάνα όμως, δεν ντύνομαι για να προκαλέσω, απλά μου αρέσει να φοράω μίνι, ψηλοτάκουνες γόβες και μαύρα στρινγκ μέσα από άσπρα κολάν γιατί με αυτά νιώθω άνετα. Επίσης πηγαίνω στα κλαμπ «μόνο για να χορέψω» κι όχι για να με δουν τα αγόρια να κουνάω τον κώλο μου μήπως και καταφέρω κάποιον άγνωστο να με πηδήξει μπας και γεμίσω μέσα μου το κενό της στοργής που δε μου έδειξε ο πατέρας μου.

δ. Έχω 4 τατουάζ, 15 piercing και βαμμένα κόκκινα μαλλιά με κίτρινες ανταύγειες. Δηλώνω ανεξάρτητο άτομο, αδιαφορώ για τη γνώμη των άλλων και δε με νοιάζει αν αρέσουν στους άλλους ή όχι τα τατουάζ ή τα σκουλαρίκια μου. Στην πραγματικότητα προσπαθώ υποσυνείδητα να φωνάξω στους άλλους: «Κοιτάξτε δεν είμαι πλέον μαμόθρεφτο! Έχω πλήρη έλεγχο πάνω στο κορμί μου, είμαι μαγκάκι και δε λογαριάζω τη γνώμη της μαμάς ή των γέρων και γιαυτό γέμισα το κορμί μου με την κάθε τρέντι αηδία όπως αστεράκια, δράκους, tribal ή κινέζικα αρχικά.»

ε. Έχω άλουστο μαλλί, σκισμένο τζιν, κόκκινες μπλούζες, ξεφτισμένα All Star, τρίχες στα πόδια και στις μασχάλες και ψηφίζω ΚΝΕ.

στ. Είμαι emo κι οι μαλακίες που γράφεις στο blog σου με κάνουν όλο και πιο πολύ να θέλω να κόψω τις φλέβες μου.

ζ. Είμαι health freak, κάνω πολύ γυμναστική, τρώω ελαφρά κι υγιεινά, προσέχω το βάρος μου, ζυγίζομαι καθημερινά και προσπαθώ να μην ανακαλύψει κανείς κάποια παλιά μου φωτογραφία όπου ήμουν 160 κιλά και με κορόιδευαν όλοι.

η. Είμαι σκέτο freak. Είμαι αξύριστος, αχτένιστος κι άπλυτος, τρέφομαι με φαγητό ψυχιατρείου ή ηρεμιστικά χάπια και συνήθως φοράω ένα άσπρο περίεργο παλτό με τα μανίκια να δένουν πίσω στην πλάτη.

θ. Είμαι 160 κιλά αλλά αυτό δε με εμποδίζει να κάνω cybersex με κοριτσάκια κρυμμένος διαδικτυακά πίσω από μια εικόνα του Justin Bieber.


5. Τι θα έκανες αν ποτέ με γνώριζες από κοντά?

α. Θα συζητούσαμε χαλαρά σε κάποια καφετέρια.

β. Θα βγαίναμε για φαγητό, όπου θα έπαιρνα μόνο σαλάτα και θα σε έπρηζα πόσο ανθυγιεινή είναι η μπριζόλα που πήρες (είμαι το health freak της προηγούμενης ερώτησης).

γ. Θα βγαίναμε για φαγητό κι αφού σου ζητούσα συγνώμη που η φωτογραφία μου ήταν ψεύτικη και δε μοιάζω στον Justin Bieber θα έτρωγα ΚΑΙ την μπριζόλα σου (είμαι ο 160 κιλά της προηγούμενης ερώτησης).

δ. Λίγο δύσκολο να συναντηθούμε από κοντά εκτός κι αν έρθεις να με επισκεφτείς στο ψυχιατρείο.

ε. Θα κάναμε σεξ (είμαι κορίτσι).

στ. Θα κάναμε σεξ (είμαι αγόρι).

ζ. Θα κάναμε σεξ (κάποτε ήμουν αγόρι, τώρα είμαι κορίτσι).

η. Θα συζητούσαμε χαλαρά σε κάποια καφετέρια. Οι φωνές μου λένε πως θέλουν πολύ να σε γνωρίσουν.

θ. Σε έχω δει από κοντά, απλά δεν είχα το κουράγιο να σου μιλήσω. Όταν αφήσω τις ντροπές θα πάψω να μπαίνω κρυφά στο δωμάτιό σου όταν λείπεις, να τρίβω τα γεννητικά μου όργανα πάνω στο μαξιλάρι σου και να αυνανίζομαι μυρίζοντας τα μποξεράκια σου, και την επόμενη φορά που θα παραμονεύω στην είσοδο της πολυκατοικίας μέχρι να επιστρέψεις, θα μαζέψω όλο μου το θάρρος και θα σου μιλήσω. Μην σε τρομάξει το ματωμένο μαχαίρι που θα κρατάω, δε μπορώ να το αποχωριστώ ποτέ.


6. Ποια είναι τα χόμπι σου?

α. Συνηθισμένα πράγματα, διαβάζω blogs, κανένα βιβλίο, ακούω μουσική, βλέπω λίγο τηλεόραση, βγαίνω βόλτες, γενικά ό,τι κάνουν όλοι για να σκοτώσουν την ώρα τους.

β. Γράφω στο blog μου (βασικά δε σε πολυδιαβάζω, απλά πού και πού αφήνω κανα σχόλιο από δω κι από κει μέχρι να μάθουν κι εμένα και να αρχίσουν να με σχολιάζουν).

γ. Φοράω τις ψηλοτάκουνες γόβες, το έντονο κόκκινο κραγιόν και τη μίνι φούστα φορεμένη σε τέτοιο μήκος ώστε όταν είμαι όρθια να κρύβει ίσα ίσα το μεγαλύτερο μέρος του κώλου μου, αλλά όταν σκύβω να φαίνονται όλα λες και μου κάνουν κολονοσκόπηση και πηγαίνω στο κλαμπ «απλά για να χορέψω».

δ. Πηγαίνω στον Κιάμο να τα πιω «στην υγιάαααα της αχάαααριστηηης!» μπας και ξεχάσω τη χυλόπιτα της δικιάς μου και ρίξω κανα άλλο γκομενάκι.

ε. Είμαι σοβαρό παιδί και πηγαίνω σε συναυλίες εντέχνων τραγουδιστών όπως ο Γιάννης Χαρούλης κι ο Γιώργος Νταλάρας. Τραβάω μαζί και την κοπέλα μου να έρθει να τους ακούσει για να αποκτήσει λίγο μουσική παιδεία. Παρόλο που την κράζω κάθε φορά που ακούει αυτούς τους ξεπεσμένους εμπορικούς όπως ο Χατζηγιάννης, ο Ρουβάς ή τα ηλίθια τα dance και τα rnb που δεν καταλαβαίνω τι λένε, αυτή η ιερόσυλη εξακολουθεί στα κρυφά να φορά τα ακουστικά του mp3 της κι ενώ ο αοιδός Χαρούλης παίζει τις τρεις νότες του στη σκηνή και μοιρολογά, αυτή να ακούει «Alors on dance» και «Εμένα θες».

στ. Κυνηγάω μπεκάτσες.

ζ. Κυνηγάω μετανάστες.

η. Μαγειρεύω.

θ. Μαγειρεύω γκέι άντρες που ψαρεύω από το ίντερνετ. Έχουν πολύ τρυφερό κρέας.


7. Ποια θεωρείς πως είναι η καλύτερη συντροφιά σου?

α. Το blog σου «Αυτό που δεν θέλουν οι γυναίκες».

β. Το δικό μου blog.

γ. Οι φίλοι μου κι η παρέα μου.

δ. Το σκυλάκι μου ο Πούκι.

ε. Η κοπέλα μου/το αγόρι μου.

στ. Η Σβετλάνα που χορεύει στο Baby Gold.

ζ. Η γειτόνισσα, όταν γδύνεται με τις κουρτίνες ανοιχτές.

η. Τα κονδυλώματά μου.

θ. Ένα μικρό γυμνό αγόρι από την Ταϋλάνδη.

ι. Οι φωνές.


8. Γιατί με διαβάζεις?

α. Γιατί βρίσκω τα κείμενά σου αστεία, έξυπνα, κεφάτα και πολύ ενδιαφέροντα.

β. Γιατί φαίνεσαι ξύπνιος, προβληματισμένος, με χιούμορ, ευαισθησίες κι έχεις και γαμάτο επάγγελμα. You are marriage material. Πότε θα βγούμε για καφέ?.

γ. Γιατί γελάω με τα χάλια σου. Είμαι ο μόνος που παρατηρεί στον τίτλο του blog σου (Φοιτητής ιατρικής αναλύει κτλ…) ότι είσαι 26 κι ακόμα σπουδάζεις?

δ. Γιατί με βοηθά να μην αυνανίζομαι τόσο πολύ.

ε. Γιατί δε μπορώ να βρω κανέναν να μου κάνει έρωτα κι εσύ φαίνεσαι καμένος κι απελπισμένος enough για να με βοηθήσεις να ξεχαρμανιάσω.

στ. Γιατί σε έχω ερωτευτεί. Δεν το παθαίνω συχνά. Μπορεί βέβαια να έχω ερωτευτεί άλλους 5 bloggers στο παρελθόν, από τους οποίους οι 4 αγνοούνται κι ο ένας βρέθηκε τεμαχισμένος και θαμμένος κάτω από μια γέφυρα αλλά ο δικός μας έρωτας είναι διαφορετικός. Το νιώθω.

ζ. Γιατί έχω κρυφό πόθο να κάνουμε μια παρτούζα εγώ, εσύ, ο swift, ο Dreiko, ο Trikalos κι ο γάτος σου. Φέρτε εσείς τη βαζελίνη, θα φέρω εγώ την ηπατίτιδα.


9. Πώς θα περιέγραφες τον χαρακτήρα σου?

α. Δε θεωρώ ότι είμαι ηλίθιος/α, έχω κάποιο βαθμό νοημοσύνης αλλά δεν είμαι ούτε διάνοια, ούτε τελείως ουγκ. Είμαι καλός/η με τους πολύ κοντινούς μου ανθρώπους κι επιφυλακτικός με τους υπόλοιπους.

β. Το μεγαλύτερό μου ελάττωμα είναι η ειλικρίνεια κι η υπερβολική μου ευφυΐα.

γ. Έχω όση νοημοσύνη και χιούμορ χρειάζεται για να πιάνω τα ηλίθια αστεία σου. Δηλαδή όχι πολύ.

δ. Μερικοί με λένε σκύλα ή bitch, αλλά δεν ισχύει, εγώ είμαι μια χαρά. Αυτοί είναι άσχετοι, άμπαλοι και μαλάκες. Και που’σαι, άλλαξε κι αυτή τη μαυρίλα στο φόντο σου μας έχεις γκαβώσει. Επίσης τι νέα μόδα είναι αυτή με τα τεστάκια και τις μαλακίες? Μήπως θες να σου πούμε και μέγεθος σουτιέν? Τς, τς, τς, κοίτα κάτι άνθρωποι ρε…

ε. Μπορώ να λυγίζω κουτάλια με το μυαλό μου.

στ. Αν εξαιρέσεις κάποιες μηδαμινές κακές συνήθειες όπως το να προσπαθώ να βγάλω τα μάτια μου για να κάνω τις φωνές να σταματήσουν, κατά τ’άλλα είμαι πολύ βολικός άνθρωπος.


10. Υπάρχει καλύτερο blog από το blog του phantom: «Αυτό που δεν θέλουν οι γυναίκες?»

α. Όχι.

β. Φυσικά και όχι.

γ. Μπα, με τίποτα..

δ. Όχι, δε νομίζω.

ε. Τσου.

στ. Πφφ, τι ηλίθια ερώτηση είναι αυτή, φυσικά και υπάρχει, άκου καλύτερο blog οι παπαριές του phantom… Ας γελάσω ΑΧΑΧΑΧΑΧΑχαχαχαχαχα (ΚΛΙΚ)… τι είναι αυτό το πιστόλι στον κρόταφό μου?...εεεεε… αστειευόμουν βρε, χεχε, όλοι ξέρουν ότι ο phantom είναι ο καλύτερος όλων…εεε... phantom kicks ass! He’s the best!

ζ. Όχι. Όχι. Όχι. Όχι. Όχι. Όχι. Όχι. Αυτό είναι το μοναδικό σημείο στο οποίο εγώ κι οι φωνές συμφωνούμε.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν η πλειοψηφία των απαντήσεών σου κυμαίνεται από το γ. και κάτω, τότε μπορεί να είσαι πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρας (κυρίως για τα αστυνομικά δελτία ή τις ψυχιατρικές μελέτες) αλλά δε νομίζω πώς μπορείς να συνυπάρξεις με άλλον άνθρωπο εκτός από τον Πάνο Σόμπολο ή τον ψυχίατρό σου. Είτε όμως είσαι παρανοϊκός stalker, είτε νορμάλ άνθρωπος, είτε κάτι ενδιάμεσο, για να έφτασες μέχρι εδώ τότε κατά πάσα πιθανότητα είσαι ένας από τους καλύτερους αναγνώστες ever!

Keep reading and keep smiling!!! :)





16 σχόλια:

Elsa είπε...

Βασικά εγώ μπήκα στο νετ για να ψάξω κάτι σχετικό με τη γυναικολογία (που ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή που την ξεκίνησα τη σχολή) μπας και ξεστραβωθώ...και ένα μονοπάτι πονηρό με έριξε στη σπηλιά σου και έπιασα τις αναρτήσεις από την αρχή μέχρι τούδε! Τί να πω... Τυχαίο; Δε νομίζω!
Τες πα! Όταν με το καλό (λέμε τώρα!) πάρεις το εφτυχίο σου να γράψεις στο βιογραφικό σου ότι είσαι ο (αν)ηθικός αυτούργος που πήγε περίπατο το διάβασμα μου σήμερα (όχι ότι είχα και μεγάλο νταλκά να κάτσω να διαβάσω αλλά σε κάποιον πρέπει να ρίξω κι εγώ την ευθύνη, δε νομίζεις;).

Καλημέρα είπα;

Elsa είπε...

A!Ξέχασα...Τέτοιο μπαλάκι έχω κι εγώ...

Σισσυ είπε...

καλε μ'αυτα που λες μεσα τρομαξα λεω να βγαλω την φωτογραφια μου.

Pink_Fish είπε...

καταρχάς έχεις βάλει ένα σωρό ερωτήσεις που μόνο για να διαβάσω τας επιλογάς θέλω μισή μέρα και άλλη μισή μέρα για ν' απαντήσω :)Γι' αυτό δεν απαντώ και ας θεωρήσουμε-αξιωματικά-ότι είμαι μια από τις καλύτερες αναγνώστριεζ έβα εντ εβα :)Αυτά!

sourgelaki είπε...

den kanw to test- dn thamai antikeimeniki...
des ta mail sou gia na sunexisoume na gnwrizomaste....
:PPPP

smouts

Unknown είπε...

Παίζει να είμαι η πρώτη που κάνει το τεστ;

Μύχιες σκέψεις; ΜΥΧΙΕΣ; Seriously Φώτη;

1. Πως ανακάλυψες αυτό το μπλογκ; (ναι θα τις γράφω για να μη χρειάζεται να ανεβαίνεις πάνω να βλέπεις σε τι απαντάω.. δεν είμαι θησαυρός;)
γ. Μου το πρότεινε κάποια φίλη, την γνωρίζεις (είσαστε φριεντς στο φέισμπουκ, μη φανταστείς)

2. Τι βρίσκεις πιο ενδιαφέρον στα κείμενά μου; (ρε συ, ελληνικοί χαρακτήρες, αγγλικό ερωτηματικό; διχασμένο σε βρίσκω)
Απογοητεύτηκα όταν είδα ότι δεν έχεις επιλογή
θ. Την έκτασή τους
αλλά δεν μπορώ να τα έχω όλα οπότε διαλέγω το:
στ. Περιμένω να ανεβάσεις φωτογραφία με μαγιό (με μια μικρή διόρθωση, να πω ότι περιμένω να ανεβάσεις γυμνή φωτογραφία ώστε μετά να μπορώ να κάνω το 'η')

3. Πως φαντάζεσαι την εξωτερική μου εμφάνιση;
ε. Έχω ανακαλύψει το λογαριασμό σου στο facebook και σε έχω κάνει add, οπότε ξέρω πώς είσαι. (χάθηκε όλο το μυστήριο, γιατί φανταζόμουν ένα 'β')

4. Πώς θα περιέγραφες τη δική σου εξωτερική σου εμφάνιση?
Ρε γαμώτο με τρώει τόσο πολύ να δώσω μια ηλίθια απάντηση αλλά από την άλλη λέω να σοβαρευτώ...
ρε άντε απο 'κει!
γ. Σέξυ, γυμνασμένη ξανθιά με πλούσιο στήθος, φουσκωτά χείλη και πεταχτό κώλο. Δεν είμαι καμιά πουτάνα όμως, δεν ντύνομαι για να προκαλέσω, απλά μου αρέσει να φοράω μίνι, ψηλοτάκουνες γόβες και μαύρα στρινγκ μέσα από άσπρα κολάν γιατί με αυτά νιώθω άνετα. Επίσης πηγαίνω στα κλαμπ «μόνο για να χορέψω» κι όχι για να με δουν τα αγόρια να κουνάω τον κώλο μου μήπως και καταφέρω κάποιον άγνωστο να με πηδήξει μπας και γεμίσω μέσα μου το κενό της στοργής που δε μου έδειξε ο πατέρας μου.
Στην πραγματικότητα είμαι ένα 'α' αλλά διάλεξα αυτό που ποτέ δε θα γινόμουν αλλά αυτό που ταυτόχρονα πουλάει περισσότερο στα αγοράκια. Όσο για το θ. έχω να πω ότι ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ :Ρ

5. Τι θα έκανες αν ποτέ με γνώριζες από κοντά?

Αχ, μ'αρέσει που οι δύο πρώτες επιλογές σε κάθε ερώτηση είναι νορμάλ, με βάζουν σε πειρασμό

ε. Θα κάναμε σεξ (είμαι κορίτσι). Αφου το σεξ κάνει καλό! Πρέπει να το ξέρεις, γιατρός πράγμα!
Όσο για το θ. εχω να πω ότι ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ!

6.Ποια είναι τα χόμπι σου?

β.Γράφω στο blog μου (βασικά δε σε πολυδιαβάζω, απλά πού και πού αφήνω κανα σχόλιο από δω κι από κει μέχρι να μάθουν κι εμένα και να αρχίσουν να με σχολιάζουν).
(αγόρια είμαι η ξανθιά με τα βυζιά της προ-προηγούμενης ερώτησης!)
Αχ, το Εμένα Θες τι υπέροχο!
Όσο για το θ. ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!

7. Ποια θεωρείς πως είναι η καλύτερη συντροφιά σου?

α.Το blog σου «Αυτό που δεν θέλουν οι γυναίκες».
Οκ, κεν αι σταπ κισινγκ γιορ ας ναου;
η απάντηση μου είναι:

ι. Οι φωνές.
Αλήθεια, μόλις διάβασα την ερώτηση αυτό σκέφτηκα!

8. Γιατί με διαβάζεις?

Θα έβαζα το α. αλλά λείπει το "αλλά ειναι μακρόστενα και μερικές φορές βαριέμαι"
οπότε βάζω το.. χμ χμ χμ... :

β.. Γιατί φαίνεσαι ξύπνιος, προβληματισμένος, με χιούμορ, ευαισθησίες κι έχεις και γαμάτο επάγγελμα. You are marriage material. Πότε θα βγούμε για καφέ?.
ΔΕ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ!!


9. Πώς θα περιέγραφες τον χαρακτήρα σου?

Η αλήθεια είναι πως είμαι το α. αλλά θα βάλω το:

ε. Μπορώ να λυγίζω κουτάλια με το μυαλό μου.
Δεν ξέρω αν με είδες στο Uri Geller ήμουν ένας τύπος με μακρύ μαλλί και ένα εξόγκομα στο στήθος γιατί δεν κατάφερα να τα κάνω εντελώς φλατ, προσπάθησα να λυγίσω το τσιμπιδάκι των φρυδιών μέχρι που ο Μητσοτάκης έκανε κλήση για να ευχηθεί καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες. Τελικά το μόνο που λύγισε ήταν το ηθικό μου. Από τότε φοράω κοντές φούστες και τη συνέχεια την ξέρεις...
Δεν είμαι αστεία ε;

10. Υπάρχει καλύτερο blog από το blog του phantom: «Αυτό που δεν θέλουν οι γυναίκες?»

ε. Τσου
Απλή και περιεκτική.

Αλήθεια, τι είναι αυτό με τα τεστ τώρα, καινούριο; Μήπως θες να σου πούμε και νούμερο σουτιέν;
Τς, τς, τι άνθρωποι κυκλοφορούν...

Συνεχίζω να μην είμαι αστεία...
Α, και το τεστ παντως καταφερες και το κανες σεντόνι!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Εγώ σε διαβάζω εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου από την Athens Voice αλλά δε θυμάμαι πώς σε ανακάλυψα!
Παίζει να ήταν εκείνο το βράδυ που είχα καθαρίσει τους γονείς μου, τα 7 αδέρφια μου, τα 11 παιδιά μου, τον παράλυτο σύζυγό μου και τον Πακιστανό εραστή μου κι έψαχνα παρηγοριά στο ίντερνετ :-Ρ
Σοβαρά τώρα, έχεις ένα από τα καλύτερα blog, παρόλο που έχω παρατήσει το άθλημα είσαι μέσα στα ελάχιστα που διαβάζω ακόμα. Με κάνεις να γελάω ...και να ξεχνάω ότι ζω ανάμεσα σε 4 άσπρους τοίχους ενός ψυχιατρείου δεμένη με ένα ζουρλομανδύα και τρώω κάθε μέρα ένα κοκαλωμένο φαγητό που μου πετάνε κάτω από την πόρτα.
Σε αφήνω, οι φωνές με φωνάζουν επίμονα.
Your stalker :-P

Unknown είπε...

Οι φωνές μου λένε να σε χρηματοδοτήσω να βγάλεις βιβλίο....

Ανώνυμος είπε...

dialego st...kai giati ola auta parakalo??

Lonely l.o.

Nat είπε...

Γιατρέ μου, μήπως χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές? Just a thought.

outcast είπε...

giatre gia kati p legame last time checkare edw plz

http://www.google.com/analytics/

Dreiko είπε...

Για πολλές απαντήσεις έπρεπε να ρωτήσω τις φωνές, αλλά αυτές τελικά λειτουργούν μόνο με ΥΓ. Αποφάσισα λοιπόν να μην απαντήσω.

Παρατήρηση, αυτό το κυνηγάω μετανάστες, για εμένα το έγραψες έτσι δεν είναι; Έλα παραδέξου το.

phantom είπε...

Thanks everyone για τα σχόλια, keepursecrets νομίζω έκλεψες την παράσταση!

Love you all :)

Tanila είπε...



2 α,β,ε,στ

3 αδύνατο, άτριχο (ή με αποτυχημένο μούσι/μουστάκι), μονίμως μ’ένα τζιν, με γυαλιά-πατομπούκαλα, με μεγάλη μύτη και ίχνη από παλιά σπυράκια, τον κλασσικό νερντ φοιτητή.

4. είμαι κοντή, ξανθοκάστανη σανιδοκώλα χωριάτα κόρη βοσκού. Σοβαρά πιστεύεις ότι θα σου πω;

5. θα σου έλεγα καλησπέρα και μετά θα έβρισκα μια δικαιολογία να φύγω. Ποιος σου είπε ότι θέλω να σε γνωρίσω; Αν σε γνώριζα θα ήταν μάλλον ένα άβολο λάθος.

6 Συνηθισμένα πράγματα, διαβάζω blogs, κανένα βιβλίο, ακούω μουσική, βλέπω λίγο τηλεόραση, βγαίνω βόλτες, γράφω στο blog μου, μαγειρεύω, πάω για μπάνιο στη θάλασσα, είμαι πολύ βαρετός τύπος

7 Χα! Οι φωνές απαξάπαντως!

8. Δεν ξέρω. Μάλλον δείχνεις να διαθέτεις εγκέφαλο και αφηγηματική ικανότητα. Σου είπα ότι έχω πολύ ελεύθερο χρόνο στη δουλειά;

9. Μπορώ να λυγίζω λουκάνικα με τα χέρια μου. Και μπριζόλες. Και κολοκυθάκια.

10. Ναι, ένα σωρό.



11 Γιατί έχασες 10 λεπτά από το χρόνο σου μαλάκω να κάνεις άλλο ένα ηλίθιο τεστ;

Α για να προσελκύσεις τον μπλόγκερ και να μπει στο δικό σου μπλογκ, όπου ελπίζεις να σου αφήσει σχόλιο ώστε να μην φαίνονται τόσο θλιβερά το κείμενά σου με 0 σχόλια

Β γιατί βαριέσαι

Γ γιατί έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο στη δουλειά και με το να πληκτρολογείς μανιασμένα σ’ένα word όλη αυτή τη μακροσκελή απάντηση δείχνεις φοβερά απσχολημένη

Δ όλα τα παραπάνω

Tanila είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Angeliki είπε...

Επισήμως τελείωσα με το part 2 διότι το part 1 είναι μεγάλο και η ώρα έχει πάει 4:15...το πρωϊ.....όταν ξυπνήσω θα δω και τις υπόλοιπες καφρίλλες σου στο part 1 blog :) όνειρα γλυκά μου...